Strony

.1402. czekoladowe ciasto na śniadanie

Mam zamiar dzisiaj przebudować parę blogowych zakładek i odświeżyć je nieco, więc możecie spodziewać się paru zmian na blogu :) Jak na razie największą zmianą jest to, że znowu, tak jak kilka lat temu, zaczęłam sobie zapisywać przepisy, które koniecznie chcę wypróbować i wam pokazać. Robi się wiec trochę ciekawiej niż naprzemienne omlety i owsianki. Nie powiem, nowa dieta również trochę zainspirowała mnie do takiego ruchu. Misja: nie czuć, że jest się na diecie, jeść dużo, smacznie i jednocześnie redukować, to co jest jeszcze do zredukowania. Chyba daję radę, bo jem czekoladowe ciasto na śniadanie, a brzuch zmienia się na model sportowy ;D
 czekoladowe ciasto fasolowe (przepis we wczorajszym wpisie) z masłem orzechowym i czekoladowym masłem orzechowym, gorące rozmrożone truskawki
 chocolate bean cake with peanut butter and chocolate peanut butter, warm strawberries

17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię słodkie śniadania :), ale ciasta na śniadanie jeszcze nie zdarzyło mi się jeść, chyba pora to zmienić... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czeko masło orzechowe zrobilas sama? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, same pyszności. Jeść ciasto (do tego czekoladowe) na śniadanie, a brzuszek mieć piękny. Dla chcącego nic trudnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super, ale u mnie jest taki problem, że jeżeli zacząłbym śniadanie od takich słodkości, to taki poziom cukru musiałbym utrzymywać cały dzień, a na to niestety nie mam za bardzo ochoty.. i co to zrobić.. chyba tylko można patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze "słodkości" są tu tylko truskawki, a one raczej aż tak cukru nie podnoszą ;) Reszta to niesłodzone dodatki :)

      Usuń
  5. Patrząc na zdjęcia na insta- o ile jakoś na mnie Twój brzuch czy noga nie robi wrażenia (wiadomo, tyle się człowiek zdjęć na tumblrze czy innym pintreście naooglądał) to... Ręka!!! <3 Już nawet nie mówie o progresie, tylko... Wow. Mega. Gratulacje.
    A ciasto- jadła bym. Gdyby znaleźć takie w wersji wege...
    Biegniesz w tym roku w Cracovii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Taaa, tyle się człowiek naoglądał i sam się czuje cały czas nieidealny :D
      Nie biegnę. Nie biegam ostatnio za często i za długich dystansów, więc kiepsko bym tam wyglądała ;)

      Usuń
  6. O, chcę te z masłem orzechowym! W sumie to obie wersje są z masłem orzechowym, także chcę cały talerz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham to ciasto ♥ dobre jest z dżemem wiśniowym 100%, albo z malinami ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm no i zrobiłam się głodna!

    OdpowiedzUsuń
  9. ty to potrafisz rozpieszczać :p

    OdpowiedzUsuń